Geen vlaggen uit!! Vliezen gebroken..

7 Dec

Geen vlaggen uit! Geen eigen bedje, geen Nova om me heen, geen dagen sparen thuis!..

Gebroken vliezen en dus antibiotica, rompslomp, nog meer onzekerheid en risico’s…

Cel 9.2, afdeling J2 blijft dus voorlopig mijn domein!

Keep you posted,maar:….. voor nu ff met Sijbrand deze teleurstelling verwerken…

Wat vind ik het fijn dat hij vandaag bij me is….

Hij was gewoon mijn koffertjes al aan het pakken en ik zei nog : ‘ dat is de goden verzoeken’..

Mag ik dan nu a.u.b. de goden verzoeken dat ik geen infectie krijg en alsnog a.u.b. de 28 weken of meer haal?!?..

7 Reacties to “Geen vlaggen uit!! Vliezen gebroken..”

  1. Dieneke december 7, 2011 bij 11:48 am #

    Sterkte!!!! Liefs Dieneke

  2. Joke de Lange december 7, 2011 bij 12:21 pm #

    Sterkte ermee, ik ken je niet maar weet wel hoe je je eigen voelt. !8 jaar geleden was ik zwanger van een tweeling toen mijn vliezen braken van 1 kindje. Nooit geen antibiotica gekregen terwijl ik een streptokok B bij me had. Mijn dochter heeft geen enkele kans gehad, godzijdank waren de vliezen van mijn zoon wel intakt. Die heeft het gelukkig wel gered. Nogmaals veel sterkte en hou het nog ff vol.

  3. Bert Heldoorn december 7, 2011 bij 3:52 pm #

    Hey Tess, we hebben met veel gemengde emoties je updates gelezen – moet zeggen dat je leuk kunt schrijven, dus er ontsnapte ook regelmatig een spontane lach. Maar over het geheel gezien veel kippenvel juist omdat we het jullie zo gunden dat alles goed zou gaan. Helaas, de realiteit is anders.

    Ondanks de tegenslagen van vandaag blijven we voor je duimen en vooral heel veel aan jullie als gezinnetje denken…..misschien dat het helpt!

    Heel veel liefs, knuffels en sterkte!

    Floor & Bert

  4. marloes westenberg december 7, 2011 bij 5:04 pm #

    Dat is zeker KUT! maar nu zijn de vliezen officieel gebroken dan moet je toch binnen 3 dagen bevallen? of mag je rekken onder strenge controle? ik wil je niet ontmoedigen maar nu mag je toch niet meer naar huis? Heel veel sterkte met het optellen (ipv aftellen) van de dagen…. elke dag extra is er tenslotte 1 erbij… zet hem op..!

  5. Anneke december 8, 2011 bij 7:27 am #

    Lieve Tess,

    Ik lees je blogg met stijgende spanning. En als ik het al zo spannend vind wat moet het dan niet voor jullie zijn. We hopen dat je meisje daar nog een paar dagen lekker blijft zitten. Heb gister Nova nog gezien en gesproken. Ze doet het prima bij oma Loes en opa Roel. Wij hopen dat alles goed zal verlopen en dat jullie meisje een vechtertje zal zijn. Heel veel sterkte.

    Henk en Anneke

  6. Maarten Jan van't Oever december 10, 2011 bij 10:46 am #

    Net even snel sterkte gewenst. Tessa je zit er dapper bij hoor. Op naar de 28 weken!

Trackbacks/Pingbacks

  1. ZWANGERSCHAP EN BEVALLING| ONZEKER | dewereldvantess - juli 21, 2015

    […] werk.  Het leek rustig te worden, naar huis gaan werd bespreekbaar, toen er pats boem diagnose gebroken vliezen (positieve varen test) volgde. Antibiotica, en opeens werd de diagnose ingetrokken obv. een […]

Geef een reactie

